Klanten

/Klanten
Klanten2018-12-04T18:20:29+00:00

Onze klantenkring bestaat voor een belangrijk deel uit (multi)nationale organisaties. De laatste jaren bedienen we ook steeds vaker de bovenkant van het MKB segment (organisaties tussen de 10 en 250 mln omzet). In onze klantenkring bevinden zich meerdere overheidsinstellingen.

Wij werk(t)en onder meer voor ABN AMRO, Horlings, DSM, Rabobank, Campina, Reliant Energy, Deutsche Postbank, VROM, Ministerie van Buitenlandse Zaken, PwC, Albert Heijn, AGIS, SSA-Baan, Shell, BKR, CGI, Adecco, Publicis, Royal Cosun, Maetis, Delta Lloyd, Gemeente Harlingen, Gall&Gall, VNU, Sonoco, Kennisnet, ING en Openbaar Ministerie.

Hieronder een selectie uit onze ervaringen.

2018-12-04T16:58:21+00:00

United Airlines Cargo

Veranderproces om Europese salesforce (EMEIA) een verhoging van performance te geven. Leadership team begeleiding. UK, FR en DE landenteams begeleiden. Procesinventarisatie met wijziging in job descriptions, structuur en besturingsmodel. Winning Teams at Work (WTAW). Koppeling en borging met processen, werkwijzen, dashboards en KPI’s. Appreciative Inquiry, onder- en bovenstroom.

2018-12-04T15:59:45+00:00

Gall&Gall

Winning Teams at Work (WTAW). Samen met management en medewerkers werken aan cultuurverandering. Koppeling en borging met processen, werkwijzen, dashboards en KPI’s. Large-Scale Interventions met regievoering, Appreciative Remarks, onder- en bovenstroom. Mood- en Flowcommunicatie voor acceptatie en draagvlak.

2018-11-19T13:23:00+00:00

DMV Campina

Coaching van leidinggevenden tot een effectieve interne communicatie. Stijl van leidinggeven als kritische succesfactor in performance-improvement. Mondiale werkconferentie over Corporate Values voor top 50 DMV als kick-off. Doorvertaling van Corporate Values naar eigen praktijksituatie. Hogere bewustwording eigen rol en betekenis. Scharnierpunt voor verdere doorvertaling in termen van acties op het gebied van interne communicatie.