Leren als versneller van ander gedrag

Wij leren en ontwikkelen kennis en kunde om gewenst gedrag te veranderen en te versnellen.  Hierbij hanteren wij  diverse unieke leervormen gericht op het verkrijgen van nieuwe inzichten door van, aan en met elkaar te leren. Wij beschouwen  het verkrijgen van deze (zelf) kennis en inzichten als startpunt en randvoorwaarden voor succesvol leiderschap en verandering.

Zelfkennis betreft onder meer kwaliteiten, vaardigheden en voorkeursgedrag in verschillende situaties. Zelfinzicht gaat verder en vereist ook aandacht voor mindset, drijfveren en gevoel. Om kennis succesvol te kunnen omzetten in gewenst gedrag adresseren we daarom beide hersenhelften en besteden we aandacht aan de werking van ons brein. We koppelen logica, feiten en praktijk (functies van de linkerhersenhelft) aan creativiteit, verbeelding, symbolen en gevoel (domein van de rechterhersenhelft). Leren wordt daarmee naast kennisoverdracht ook een duurzame beleving.

Leerinstrumenten

De combinatie van nieuwe inzichten en marktinnovaties leiden tot succes. We openen leermogelijkheden om te komen tot successen.
Persoonlijke coaching is een mogelijkheid om jezelf te verrijken met ervaringen waarvan je je nog niet bewust was.
Door verantwoordelijkheid te nemen voor een ander leer je zelf het meest. Didactiek en het meenemen van anderen staat hier centraal
Onze methodiek van Interaction Learning zorgt er voor dat praktijk gekoppeld wordt aan gedrag. Geen eendagsvlieg maar duurzaam en blijvend resultaat. Kijk bij de Harvard Business School voor een wetenschappelijke onderbouwing.

Vaardigheden

Communicatie 90
Sensitiviteit 95
Reflectie 85
Delen van ervaringen 75